Re: Jaka plyte kupic ?

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Sat 27 May 2000 - 22:49:00 MET DST

On Tue, 23 May 2000 12:08:56 +0200, "Piotr Traczykowski"
<ptracz_at_ippt.gov.pl> wrote:

>Użytkownik "Louis" <cyphrevil_at_yahoo.com> napisał w wiadomości

>Ekspert sie odzezwal, ciekawe jak wsadzi do plyty na BX pentium na
>magistrali 133 z AGP na 80 ? nie kazda karta to lubi

Szybko? :)) Jesli kogos stac na taka karte to stac go zwykle tez na
GeForce'a - a zdecydowana wiekszosc GeForce'ow lykinie te 89 MHz bez
problemu

>A odnosnie chlamu, poczytaj najpierw recenzje i testy tej plyty a potem
>gadaj takie bzdety. polecam anandtech doksztalc sie troche.

VIA 133A to zdecydowanie nie jest chlam - powiedzialbym ze jest to
pierwszy dobry chipset VIA pod procesory intela. Ale do
bezproblemowosci i szybkosci BX'a jeszcze troche jej brakuje

Pozdrowienia

Vindex