Athlon a Photoshop...

Autor: ***** ALX ***** (alx_at_man.poznan.pl)
Data: Sat 27 May 2000 - 17:32:36 MET DST

 Co zrobic, aby Photoshop zadzialal na Athlonie - podczas ladowania
Photoshopa wyskakuje blad podczas inicjacji ICC. Wszystkie plug-iny sie
laduja bez problemu. Na stronie Adoba napisane jest, ze Photoshop pisany
byl z mysla o procesorach Intela (tiaaaa... Czy firma Adoba jest na tyle
biedna, ze musi przyjmowac lap00ffki od innych firm, aby tylko na
produkty tych firm pisac oprogramowanie?) i ze w przypadku innych
procesorow moga wystapic problemy. No i oczywiscie sa - opisuja oni
wlasnie ten sam problem jaki ja mam - rozwiazanie? Albo zmienic sprzet
na Intelowski (hmmm...), albo usunac dwa pluginy zwiazane z MMX-em i
czyms jeszcze. Zrobilem tak no i nadal mam ten sam problem - poza tym na
pluginach sie nie wysypywal, wiec to nie to.
 Czy ma ktos Athlona i mu chodzi Photoshop, albo wie co zrobic, aby dal
sie odpalic?
 Mam procka AMD Athlona 650, plyte glowna Asus K7V, karte grafiki Asus
v6800, monitor Philips 107B10 - reszta nieistotna, moze nie procek, ale
co innego moze wplywac na to?

 Bardzo prosze o odpowiedz tez na priva, poniewaz ze wzgledow czasowych
i nie przegladam chwilowo listy...

 Dziekuje z gory za odpowiedz i pozdrawiam
  ALX