ICQ Help - jeszcze raz (pelna desperacja !)

Autor: Bartek Jakubowski (yqb_at_pf.pl)
Data: Sat 27 May 2000 - 11:28:55 MET DST

Nie rozwiazalem problemu :-( wiec jeszcze raz ale teraz dokladniej.
Mieszkam w bloku, posiadam SDI, mam dwoch kumpli podpietych> ethernetem,
moge wysylac pliki do innych osob ale jak ktos wysyla
cos do mnie to chwile pochodzi i wyswietla komunikat "can't establish
connection", koledzy ktorym udostepnaim lacze do internetu przez karty
sieciowe moga mi wysylac ale od ludzi z zewnatrz nic nie przychodzi ???
co to moze byc ? powiem tylko jeszcze ze ICQ juz reinstalowalem
i nie pomoglo ??? pracuje w (win 98 se), poczta, getright, ftp i inne
rzeczy dzialaja ! nie moge odberac jedynie plikow w ICQ ? - prosze o
sugestie, i zdaje sobie sprawe ze moze pomoc reinstalacja windowsa
ale tego jak ognia chcialbym uniknac ;-) - pozdrawiam grupe i do
przeczytania
 --
e-mail: jaqbos_at_promail.pl
           yqb_at_go2.pl