Re: windows millenium :))

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com)
Data: Sat 27 May 2000 - 02:39:09 MET DST

In article <slrn8itm9r.k6.madmax_at_home.local>, madmax_at_interclub.isp.net.pl
(MadMax) wrote:
> No i kolejny windows.. kolejne zwisy.. ja podziekuje
Ciekawe czy dotychczasowy rekord bledow z win2k zostanie pobity. Chociaz czemu
sie dziwic.. zawsze bardziej sie oplaca wypuscic Special Edition i kasowac za
to forse niz wypuszczac pojedyncze patche. A teraz m$ bedzie mogl zwalac cala
wine na rzad usa i podzial firmy.
> Dajcie spokuj przeciez i tak nawet koncowe wersje maja tyle bledow ze aż
> głowa boli. Mi system sie jeszcze nigdy nie powiesil.. i nie jest to windows
Ehh.. jaka jest nazwa tego cudownego systemu co sie nigdy nie wiesza?

--
Kelof -> cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming