Język niemiecki

Autor: Michał Budzowski (michal-budzowski_at_go2.pl)
Data: Fri 26 May 2000 - 21:59:36 MET DST

Chciałem mieć możliwość pisania tekstów w języku niemieckim. Dodałem więc w
Panelu sterowania/klawiatura/język niemiecki. Faktycznie mogę pisać
niemieckie znaki (ü,ö,ä,ß), ale są one osiągalne pod klawiszami gdzie
normalnie jest: ; , ' , [ , - . Dostępne są dwa układy klawiatury dla
języka niemieckiego: niemiecki(standardowy), niemiecki(IBM), niestety żaden
z nich nie daje możliwości otrzymywania niemieckich znaków tak jak polskich:
z klawiszem "alt" lub "ctrl", po ustawieniu języka polskiego i układu
klawiatury: "polski(programisty) jeśli ktoś wie jak można otrzymywać
niemieckie znaki z "alt" lub "ctrl" to bardzo proszę o kontakt.

Michał Budzowski