Odp: Abit BE6-II i BARRACUDA 20GB + 512KB !

Autor: Brychu (brychusek_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 26 May 2000 - 20:24:02 MET DST

Użytkownik Dentarg <dentarg_at_freebsd.lublin.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:wH0uOaOsIDhnv4FJ3gPZr6SAM9QG_at_4ax.com...

> Czy ten hdd jest podlaczony do cudownego sterownika HPT366 ?? ;))
> Jesli tak to sprobuj podlaczyc do normalnego ....
> Przelacz tez w razie czego dysk w odpowiedni tryb programem z www
> seagate ...
>
> pzdr,
> Dentarg

 Potwierdzam powyższe.Miałem ciągłe problemy z nieprawidłowymi plikami,
uszkodzeniami rejestru, błędami w aplikacjach itp. wynikające z błędów w
transmisji. Sprawdzałem komendą FC ( file compare) Prawdopodobnie głównym
sprawcą problemów w Abicie BE6 jest sterownik HPT366. Przełączenie dysku do
zwykłego sterownika od razu wyeliminowało problem nieprawidłowej transmisji.
Może jest to kwestia dobrania odpowiednich (najnowszych) sterowników do HPT
ale miałem już DOŚĆ. Różnica w transferze między UDMA66 a 33 jest wg mnie
praktycznie niezauważalna. Inna sprawa - po co przepłacać i kupować szajs z
badziewiastym sterownikiem na siłę wciśniętym (chyba młotkiem) do płyty ze
stareńkim BX-em. Taka "syrenka" z silnikiem porsche może być zbyt
"narowista" dla przeciętnego kierowcy.
podrówka,
Brychu.