Abit BE6-II Problem

Autor: Bartosz Bajor (bartosz_bajor_at_post.pl)
Data: Fri 26 May 2000 - 16:23:03 MET DST

Jk zauwzylem nie tylko ja mam problemy z ta plyta. U mnie zdarza sie ze komp
uternagle wylancza se bez powodu. Ostatni zmienilem tz procka z celerona 466
na pentium III 500/100/512 i pojawil sie inny problem: w biosie temperatura
procka wynosi od 77 - 100 stopni, zauwazylem ze kiedy porusze prockiem podcz
as pracy kompa temperatura gwaltownie wzrasta, po kilku razach wyjmowania i
wkladania procka do slotu (na przejciowce) przy starcie kompa pojawia ie jas
no niebieski ekran HIGH POINT ECHNOLOGIES HPT366 BIOS Ver 1.21 pod tym naglo
wkiem jest tabela z kolumnami - chanel-Hard Disk-Size-Mode ale jest pusta i
po sekundzie znika i system startuje.
Co jest grne moze kto mi pomoze?

Bert