Re: !!! Jebać Plus GSM !!!

Autor: Krzysztof Mlynarski (krzysio_at_teleinformatica.com.pl)
Data: Fri 26 May 2000 - 15:49:04 MET DST

in article 8gk451$qf5$1_at_kujawiak.man.lodz.pl, NILO at nilo_at_3ds.am.lodz.pl
wrote on 25-05-2000 23:03:

> Jasne PLUSGSM sucks.Jakos polaczen przynajmniej z moimi znajomymi (ze to nie
> wina telefonu wsyscy maja Nokie5110) jest do d..y.Przerywa trzeszczy i
> cokolwiek jescze.Dzwonie na ere,idee polaczenia sa idealnej jakosci.

O qrde... to Ty masz niebywaly wprost fart...
Bo ja uzywam Plusa codziennie od jesieni 1996 i... nie mam w zasadzie
problemow z polaczeniami na Plusa, praktycznie nie mam z polaczeniami do TP
SA, Idei i nawet poza granice naszego (niewatpliwie pieknego) kraju.

Natomiast mam notoryczne problemy z abonentami Ery. A to przerywa ni w 5 ni
w 9 i... "Era GSM... polaczenie nie moze byc zrealizowane... " (sic!!!)
przeciez juz bylo... :->>> Albo.. widze czlowieka na dole pod budynkiem. Mam
5 kresek Plusa.. dzwonie do tego czlowieka... (on ma Ere i tez sygnal na
full).. a tu "Era GSM. Abonent jest chwilowo nieosiagalny...".

A na koniec najlepsze - mam tez Tak-taka. Uzywalem go kiedys, gdy Plus mial
slabsze pokrycie we wschodniej Polsce - teraz uzywam sporadycznie (glownie,
zeby przedluzyc konto). Niemniej.. jesli tylko okazalo sie, ze musialem
zadzwonic z Tak-taka, to zazwyczaj byl jakis fehler.. alebo musialem
oddzaniac jeszcze raz, albo "nawiazanie polaczenia bylo niemozliwe ze
wzgledow niezaleznych od operatora" itd. Owszem, kilka razy zadzialal, gdy
dzwonilem do kogos, kto ma telefon w Erze.

Obecnie uzywam danych, faxow, WAP-a i bramki SMS <-> mail. I jedno moge
stwierdzic - nie mam ZADNYCH problemow z Plusem.

            Pozdrawiam,
               -Krzysiek