Re: Burdel sie robi na liscie...

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Mon 22 May 2000 - 08:59:28 MET DST

> Cos w tym jest, aczkolwiek siedze na liscie od niedawna. Generalny
> problem to potworny ruch....
> Z pl.comp.networking Outlook sciaga mi codziennie ok. 50 postów, a z
> pl.comp.pecet nawet ok. 300 ....
> Poniewaz czesto problemy dotycza sprzetu, to mozeby wydzielic
> podgrupy? pl.comp.pecet.sprzet, pl.comp.pecet.progs ?
> A nawet: pl.comp.pecet.hdd, pl.comp.pecet.cdr ?

Rozwiazanie to bylo dyskutowane na liscie i zostalo odrzucone. Prowadziloby
do gwaltownego zwiekszenia liczy postow, bo nowicjusze wysylaliby pytania na
wszystkie grupy.

IMHO nzalezy stworzyc dwie odrebne grupy:

pl.ogloszenia.sprzedam.komputerowe
pl.ogloszenia.kupie.komputerowe

rozwialzaloby to sprawe ogloszen handlowych, stworzyc i utrzymywac w
aktualnosci FAQ grupy + odpowiedzi na najczesciej spotykane
problemy-nierzadko bywa tak, za ktos pyta sie o cos, co wlasnie zostalo
zakonczone/rozwiazane dwa dni temu.

Marzy mi sie jeszcze rozlaczenie pl.comp.pecet i listy dyskusyjnej "Pecet",
by nie ogluszac listowiczow nadmiarem postow. I ograniczyc do niej dostep,
np na zasadzie dwutygodniowego okresu probnego lub sprawdzeniu delikwenta na
pl.comp.pecet. Ma to na celu zabezpieczenie sie przed takimi delikwentami
jak Ywruch Enabej,produkujacymi tony spamu.

Pozdrowienia

Michal Zielinski              zielinski_at_ckzeto.com.pl    ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568                                      +48 601 266310