Re: Wentylator a radiator

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 26 May 2000 - 14:30:21 MET DST

Grzecho <G.Kurosad_at_stat.gov.pl> napisał(a):

> Ciekawe jak dlugo dzialal u klienta, ktoremu sprzedales ten
przegrzany zlom
> ?

hihi :) to moj sąsiad i kumpel, ta dwusetka chodzi o niego tak
samo podkrecona na 266 juz od 2 lat i też bez aktywnego
chłodzenia, na samym radiatorze. Kumpel nie wykazuje obajwów
niezadowolenia :)

> Mam nadzieje, ze inne podzespoly z twojego sklepu nie sa
"uzywane" w ten
> sposob !

cześci nowe to nowe, a jak coś jest używane (najczęsciej przeze
mnie) to o tym mówię :)

--
YanosiC ICQ 3206690, GSM/SMS 602573934
IRC #ciechanow #pecet #komputery #komp