Abit BE6-II i BARRACUDA 20GB + 512KB !

Autor: Rajek (rajek_at_willow.iie.pz.zgora.pl)
Data: Fri 26 May 2000 - 13:00:07 MET DST

Hejka !

Swego czasu zlozytem zlom z takich komponentow (jak w naglowku + Savage 4) i
..
 - przede wszystkim rejestr cudownego win98 wywala sie co jakis czas (wzielo
mu sie na zarty)
 - poza tym po nie wlasciwym wylaczeniu placze ze nie ma prawidlowego wpisu
w MBR, a dokladnie chodzi
    o opartycje roszerzona, po korekcji tego problemu sciaga mi jedna
partycje.Jeśli to juz zrobil to wieczni przy
     tego rodzaju sytuacji (po nieprawidlowym wylaczeniu) wiecznie korektuje
FAT-a
 - driver myszki A4 Tech D+ niechce sie zainstalowac, a dokladnie Winda sie
wywala systematycznie przy jej
     instalacji

Coz mi zostało jak tylko Please, PleasePleasePleasePleasePlease
PleasePleasePleasePleasePlease
PleasePleasePlease
PleasePleasePlease
PleasePlease