Re: AMD K6-2 maly problemik

Autor: Lukasz Goralczyk (liku_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 26 May 2000 - 12:13:00 MET DST

Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> wrote:

> Można prostym sposobem (jeden drucik) dorobić mnożniki od 4.0
[ciach]

Czy mozez zdradzic ta magiczna recepte :). A tak BTW, to urodzilem sie z
lutownica w reku !

> Pewnie nie jest impulsowy. K6-2 biorą dużo prądu i proste źródło

Tak, nie ma tam impulsowego stabilizatora. Nad efektwyniejszym chlodzeniem
jeszcze pomysle (pomysle tez o oplacalnosci tego wszystkiego)...

Zastanawiam sie jednak nad kupnem (tanio) jakiejs plyty, ktora lyknie tego
procka.

Dzieki i pozdrawiam !

--
Lukasz Goralczyk