Re: !!! Jebac Plus GSM !!!

Autor: vertex (vertex_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 26 May 2000 - 12:03:37 MET DST

> przypuszczam, ze to bylo specjalnie zaplanowane przez cwaniacka ere. od
> poczatku oferowac 5 s. free,

Nieoficjalnie - taki symapatyczny bonus

> a potem gdy nalapia klientów (tych którzy
> kupili tel. ze wzgledu na te 5s.)

Taki ktos to nie jest klient. Majac takich "klientow" kazda firma splajtuje

> po paru latach sobie likwiduja i potem
> zwiekszaja swoje zyski co widac juz po wyniku finans za I kwartal b.r.

Zdaje sie ze celem kazdej firmy jest maksymalizacja zysku. Nie rozumiem
dlaczego masz im to za zle.

> naprawde niezly plan tylko czy fair.

Troszke naiwne to rozumowanie....

> ludzie w ten sposób zostali beszczelnie nabici w butle.

To nie tak...tez mam telefon z ery i przyznaje , korzystalem z tych 5-co
sekundowek , ale jak juz ich nie ma to......po prostu przestalem dzwonic z
glupotami i tyle. Nie jest to tragedia. Nie mow ze jak masz cos naprawde
waznego to dzwonisz 5-cio sekundowkami. A tak nawiasem mowiac to widziales
kiedys osobe ktora prowadzi rozmowe przerywajac ja co 3-4 sec. i tak po
kilkadziesiat razy ? Ja widzialem. Troche zalosne.

Jancio