Re: Tusz z Inkpola

Autor: Jacek Gutkowski (jgutkowski_at_lucent.com)
Data: Fri 26 May 2000 - 10:46:52 MET DST

Toomy'eM wrote:

> Nie wiem, czy zbiorniczek z HP540 rozni sie od tego z HP6xx, ale ja juz
> chyba z czwarty albo piaty raz dolewam tuszu do _tego_samego _ zbiorniczka i
> drukuje tak dobrze jak na firmowym. Slyszalem, ze glowica wytrzymuje do 10
> napelnien - zobaczymy... Tusz oczywiscie z Inkpolu, nalewany strzykawka.
> Nic nie wycieka, nawet rece sie nie brudza podczas operacji...

Ja rowniez zakupilem tusz z InkPolu do mojego Lexmarka i niestety daleko mu do
doskonalosci oryginalnego tuszu. Drukowane kolory wyraznie roznia sie od
oryginalnych. Do tej pory nie udalo mi sie uzyskac glebokiej czerni. Przy
oryginalnym kolorowym zbiorniku kolory byly zdecydowanie lepsze.

Pozdrawiam,
Jacek