Re: !!! Jebać Plus GSM !!!

Autor: bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl
Data: Fri 26 May 2000 - 10:28:57 MET DST

Damian Palka napisał(a):

> kolego nie chce gadać na idee, ale muszę ponieważ jakość jest fatalna,
> najgorsza, tam to dopiero trzeszczy i przerywa era i plus jest spoko.

Ee tam jak mam komórę w Idei i na jakość rozmów raczej nie narzekam, ale za to
co się
dzieje z rachunkami zgroza. Nie wiem co to za fenomen, ale im mniej gadam tym
większe mam rachunki. wystarczy, żebym raz czy dwa w miesiący wykonał
międzymiastową na stacjonarny np w Warszawie czy Gdańsku razem nie iwęcej niż
5 min a do rachunku dopisują 20 zetów albo więcej, a biling tak wspaniale
zamotają, że sam czort się w tym nie połapie.
Maciek