Re: BE6-II Dziwne zachowanie kompa

Autor: Jacek D. Czajka (jacek_at_itma.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 26 May 2000 - 09:02:54 MET DST

Jacek wrote:

> [...]

Witam
Nie ma sily - plyta jest do wymiany.
Wyjalem wczoraj wszystkie bebechy i wlozylem ponownie. Wymienilem rowniez
zasilacz.
Startowalem komputer bez HDD i FDD tylko RAM+CPU + GRAFIKA.
problem w dalszym ciagu pozostaje. W przyszlym tygodniu ide do servisu.
Systuacja jest bardzo ciekawa bo to juz drugi raz bede wymienial ta plyte.
Pierwsza oddalem nastepnego dnia - kompletnie martwa. Z druga mam problemy
takie jak opisalem wyzej.
Teraz zaluje, ze pozbylem sie mojej starej dobrej BE6. W jednej z Wroclawskich
firm gosciu mnie ostrzegal przed wersja II.
Czy ja mam pecha, czy ta plyta jest jakas dziwna?
Podobno pojawila sie wersja 1.2 tej plyty. Slyszeliscie cos na tena temat?
Na mojej jest napisane BE6-II OK ver.1.1.

J.Czajka