Odp: UWAGA!!!

Autor: POI (msagalo_at_go2.pl)
Data: Fri 26 May 2000 - 08:15:35 MET DST

> ROTFL
> :)))))))))))))))))))))))))
>
> nie moge, no nieeee :))))))))
>
> Rozwiązanie:
> Znajdź na dysku gdzie instalowałeś O2k plik(i) "normal.dot" i po prostu je
> usuń... Word zapisuje tam swoje ustawienia. Oczywiście nie trzeba
> reinstalować/usuwać całego o2k - wystarczy usunąć ten szablon.

tERAZ TO niestety, ale ja nie mogę: Jeżeli usunę normal.dot, to nic
absolutnie się nie dzieje. Tak jak usnąłbym zwykły plik, a word tworzy go
sobie domyślnie po zamknięciu programu. Po usunięciu otwiera się i tak z
poprzednimi ustawieniami.
Chyba nie czytasz też dość dokładnie:
> Podczas pierwszego uruchomienia worda wywaliło komunikat, że braqje paska
narzędziowego i trzeba go doinstalować, ale gdzie on jest!!!!!!!!! Szukam
szukam i nic.