Odp: Głośniki zamiast monitora

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 26 May 2000 - 07:31:12 MET DST

Użytkownik JW <jw2001_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:KOIW4.22986$zA1.570526_at_news.tpnet.pl...
> wyjściu
> dziurki
>
> Pewnie używasz BTRemote.

nie nie używam bo nie radze sobie z moją kartą Capture 98 (kiedyś o tym
pisałem)
uzywam zwykłago remote od karty i podmieniłem programik do CD (z tunera) na
programik do zamykania WinPowerDown

> Zauwżyłem w "Właściwości:Zarządzanie energią",jest cośtakiego jak schematy
> zasilania.
> Ja mam ustawione na zawsze włączony,czy po ustawieniu innej możliwości
> napięcie nie zniknie.
> Czy mógłby ktoś to sprawdzić.
> Czy nie ma innego sposobu.

nie to nic nie da , to jest tylko do Windozy czy gasić dyski i minitor do
zasilacza tęty nie dojdziesz ..