Odp: Kabel video miedzy PC a TV - Jak dlugi moze byc

Autor: ===Tomy=== (tomy_at_pil.pl)
Data: Thu 25 May 2000 - 10:57:56 MET DST

Użytkownik -=KEVLAR=- <kevlar_at_promail.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:SXMW4.23984$zA1.595727_at_news.tpnet.pl...
> Chodzi o to, ze kompa mam na pietrze, a duzy TV na parterze.
> Chcialbym puszczac filmy z PC poprzez kabel do telewizora na
> dole. Czy moge zmontowac okolo 10 metrowy ? Nie bedzie
> jakis zaklucen albo co ?

1. podłącz pod TV out karty kabelek na chinch-u
2. zaopatz się w "beczółkę" dla chinch-a (malutka przedłużka samiczka
    pozwalająca na wpięcie z obydwu stron "samczyków")
3. podepnij to wsio do kabelka Euro w TV w końcówkę Video
4. jak po drodze nie masz urzadzeń wytwarzających silne pola magn.
    to powinno być wsio git maryna.

P.S.

Kiedyś przegrywałem dla testów video-video na 30 metrowym
chinch-u. Bez problemu. Żadnych strat.
A jeszcze lepiej jak byś miał kabel SVHS.
Ze wzlgedu na większą ilość linii obrazu osiągniesz o wiele lepszą jakość.

Best regards:
===Tomy===
members of SETI_at_Home
"Czy jest tam ktoś ? "