Re: 3 kompy polaczone kabelkiem?

Autor: Voytaz (voytaz_at_poczta.fm)
Data: Fri 26 May 2000 - 01:33:33 MET DST

Kupic uzywana katre sobie moge, ale mam kompa z plombami, a sprzedawca nie
zamontuje uzywanego sprzetu i po zawodach...
No chyba zeby kupic nowa karte, ale czy to sie oplaca (by pograc raz na dwa
tygodnie z kumplami)

Voytaz

Użytkownik Elwis <hawaj_at_racer.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7L2X4.28837$zA1.690812_at_news.tpnet.pl...
> Witam
> Popieram w calej rozciaglosci sprawe zakupu kart sieciowych, jedna uzywana
> karta 3com to koszt okolo 40 PLN. Wariant podloczenia kompow za pomoca
> takowych kart sam sprawdzilem ostatnio i dzialalo wysmienicie. Zero
klopotow
> przy instalacji pod Win98
>
> Pozdrawiam Krzysiek
> Użytkownik Krzysztof Pawleta <krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl> w wiadomości do
> grup dyskusyjnych napisał:392C5B17.EEE10D86_at_zeus.polsl.gliwice.pl...

> kompy
> nawet 4

'pl.comp.os.win95':