Re: prosze o porade

Autor: ZZn (zimnyzenon_at_hotmail.com)
Data: Thu 25 May 2000 - 22:03:01 MET DST

Jednostka Rafaeel_at_poczta.fm (Jim`) nastukała w
<IA5W4.13427$zA1.325127_at_news.tpnet.pl>:

>Szukam jakiejsc dobrej, wydajnej i niedrogiej plyty ktora umozliwila by
>podkrecanie caleronow w takim samym stopniu jak slynna ABIT i SUS.
>Mam ok 1500 zl przeznaczone na unowoczesnienie komputera a chcialbym
>wykozystac to jak najlepiej tzn dokupic min 64 Mg jakas dobra kate
>graficzna i obudowe.
>Prosze o jakies sugestie.
>Bardzo dziekuje

Sugestia doświadczonego składacza komputerów jest jedna: na płycie głównej
i ilości pamięci RAM, się _nie_oszczędza_ . Oszczędzać się opłaca na
procesorze (nie różnią się tak strasznie wydajnością), karcie graficznej (w
większości zastosowań GForce nie jest potrzebny) i ew. dysku twardym - w
sumie są już bardzo tanie.

--
        Pozdrowienia, Zen0n
Imagine all the people livin' 4 2day