Odp: HDD Samsung

Autor: Łukasz Walec (lucas4_at_priv7.onet.pl)
Data: Thu 25 May 2000 - 22:16:04 MET DST

> ja mialem w starym kompie 3,2 G, teraz ma go znajomy w sumie juz dysk ma
> ze 3 lata i dziala dobrze

ja tez miałem i pewnego dnia z darma racji zaczął się sypać i dobrze ze
wieczorem pojechałem do qmpla zgrać resztki danych, bo jak wróciłem do domu
to !!!!!!!!! 80 !!!!! dysku zapełniło się bad trackami :((((( Trudno
uwierzyć ale jakie było moje zdziwienie jak zresetowałem kompa i juz nawet
go w BIOSie nie wykryło. Ale ogólnie bardzo dobrze mi się na tym samsungu
pracowało - zeczywiście cichy - nie to co seagate'y :)

Łukasz