Re: dlugie - seagate, linux, win2k, win98, p200, celeron i duuuzy problem...

Autor: Arek Pietrowski (arek_p_at_priv3.onet.pl)
Data: Thu 25 May 2000 - 17:18:06 MET DST

Użytkownik "Tomasz Stafinski" <tstafinski_at_zke.com.pl> napisał w wiadomości

> Wrong... najprościej win98, linux, w2000. Problem polega na tym, że
> linuxa należy ładować z BootManagera w2000. Odsyłam do Linux+NT-HOWTO
> (czy jakoś tak).

Ja zainstalowalem wedlug mojej kolejnosci i mam teraz tak ze najpierw sie
zglasza lilo a gdy wpisze win wyskakuje mi bootmanager win2k z mozliwoscia
wyboru jednego z systemow billa. Teraz widze ze nie przemyslalem tego do
konca i moglem zainstalowac win2k na koncu wtedy przechodzilbym tylko przez
jedno menu ladujace systemy. Teraz jedynie chyba modyfikacja lilo mi pomoze
(ale lilo nie jest tak przyjemne dla oka jak booter win2k). A moze ktos ma
pomysl jak to zrealizowac. Lilo mam na pierwszym sektorze partycji
linuksowej (ktora jest aktywna) natomiast booter win2k na partycji systemu
win 98se ktora jest pierwsza partycja (czyli booter znajduje sie w MBR ?).
Jak sie za to zabrac? Moze wystarczy zmienic aktywna partycje na ta z win98
a do boot.ini dopisac dane gdzie ma znalezc linuksa. Tylko co tam dopisac ?

[boot loader]
timeout=5
default=C:\
[operating systems]
C:\="Microsoft Windows 98 Wydanie Drugie"
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINNT="Microsoft Windows 2000
Professional" /fastdetect
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(nr.partycji linuksa)\ (...?...)="RedHat

Moze wystarczy tak jak wyzej tylko co tam dopisac w miejsce (...?...) ?
(-: Pozdrawiam :-)