Re: darmowa alternatywa dla podstawowych plikow DOS

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 25 May 2000 - 13:49:33 MET DST

Thu, 25 May 2000 11:19:28 GMT, Bart napisal(a):

>kazdy wie ze dos ma 3 podstawowe pliki
>IOSYS MSDOS ora COMMAND
>
>na ich uzywanie musimy miec licencje
>
>i tu moje pytanie czy sa jakies DARMOWE zastepniki tych pliko

jest np. projekt FreeDOS.
Rozpowszechniany z linuxowym dosemu.

>moze jeszcze ktos napisal zastepniki pozwalajace odpalic DOS NAVIGATORA

nie rozumiem pytania. powinien działać pod freedosem z palca.

>oraz zzainstalowac naped CD_ROM

Szczerze mówiąc nie wiem na 100%, jak to jest dokładnie ze sterownikiem od CD-ROMu. Ale wydaje mi się, że może możesz go sobie skopiować zupełnie legalnie ze strony producenta.

--
Jacek Fiok
capital.pl sysadmin