Re: jak podkręcić proca?

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 25 May 2000 - 13:09:04 MET DST

25 May 2000 12:04:40 +0200, Damian Palka napisal(a):
>przy podkręcaniu co zmienić: mnożnik czy FSB.

FSB.

>czy przy zmianie FSB zmienia się także częstot. szyny AGP.

To zależy m.in. od tego, z ilu na ile zmieniasz.

>i jeszcze jedno na co w ogóle ma wpływ mnożnik
>oprócz tego, że zmienia częstot. takt. proca?

Na nic.

Proponuję poczytaj sobie www.jfiok.capital.pl/celeron.html.
Teraz jest tam taki artykulik - wprowadzenie. Nieco już nie na czasie bo nie ma tam o p3-coppermine itp., ale merytorycznie jak najbardziej poprawne i powinno ci się po lekturze nieco w głowie rozjaśnić.
Jak będę miał chwilę czasu to dorzucę tam jeszcze takie opracowanie typu "Q&A's" - trochę mi się już listów tego typu zebrało.

--
Jacek Fiok
capital.pl sysadmin