Re: Epson Stylus 400-460 czy warto?

Autor: Wieslaw Lubas (vieniu_at_aurora.put.poznan.pl)
Data: Thu 25 May 2000 - 12:09:50 MET DST

Grzesiek W. <wisz_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Czy warto kupowac drukarke atramentowa Epsona 400 - 460 uzywana? Ile mozna
> dac za taka, przyjmujac ze nie jest zniszczona i nie wymaga natychmiastowego
> remontu. Jak ksztaltuja sie koszty napraw np. w porownaniu z HP, Cannonem,
> Lexmarkiem, Xeroxem?
> Pozdrawiam, Grzesiek.

Nie wiem jak to jest - czy warto... Sam posiadam takowa jakies 2 i pol roku
przy obciazeniu takim, ze ok. 3 razy w roku zmieniam komplet atramentow.
Jak kazdy EPSON - jakosc jest rewelacyjna, nie zauwazylem w tym czasie jej
pogorszenia (jak dotad). problemow zadnych, kilka razy w ciagu calego zywota
uzywalem standardowej procedury czyszczenia glowic, nie mnusialem jeszcze
jej kalibrowac.

Pozdrawiam
Vieniu