UWAGA!!!

Autor: POI (msagalo_at_go2.pl)
Data: Thu 25 May 2000 - 10:57:40 MET DST

(na głowy)...bo może jeszcze gdzieś leci moja płyta CD z officem 2k, po tym
jak ją wczoraj wyrzuciłem przez pokojowe windows. Wczoraj straciłem 4
godziny czasu na marne przez za... office'a 2000. Otóż stało się tak, że
pewien user wywalił gdzieś sobie paski narzędzi z WORDa i prawie wszystko
byłoby ok, gdyby nie to, że zniknął też pasek standardowy z menu (Plik,
Edycja, Widok...)
Jednym słowem jest sobie czysta kartka papiru i linijki znacznikowe po
bokach i w pionie. Wqrzony niemożliwością znalezienia go, postanowiłem
przeinstalować worda; nic nie dało. Przeinstalowałem całego office'a; nic
nie dało (to samo). Odinstalowałem całego Office'a, usunąłem wszystkie pliki
office'a z dysku, wszystkie wpisy w rejestrze z nazwą WORD i OFFICE.
Zainstalowałem ponownie; neni!!! I w tym momencie poszłą przez okno płyta -
aha dodam jeszcze, że robiłem to na kompie P200MMX + 32MB RAM'u i cholernie
wolnym dysku. Instalacja trwała ok. 30 minut. EFEKT KOŃCOWY: jestem w
punkcie wyjścia.....8<0 Podczas pierwszego uruchomienia worda wywaliło
komunikat, że braqje paska narzędziowego i trzeba go doinstalować, ale gdzie
on jest!!!!!!!!! Szukam szukam i nic. Proszę o pomoc skąd wziąć pasek
narzędzi w WORDzie, bo raczej nie ucieszy mnie nowina instalacji systemu od
nowa...