Re: Zoltrix Spirit 56K-jakie opinie?

Autor: Rafal Wojnar (duszek_at_softsystem.com.pl)
Data: Thu 25 May 2000 - 10:50:13 MET DST

> Nie mam pojecia, ja Zoom'a kupilme z drugiej reki - dziala do dzisiaj
> bezawaryjnie. Jesli sie nie znajdzie, to cos - pozostaje cos zewnetrznego
> byle nie na USB ;-)

A jak jest z maksymalna szybkoscia modemow zewn.?
Czy port szeregowy kompa nie jest waskim gardlem?
Byla chyba juz dyskusja na ten temat, ale jakos nie znalazlem
jednoznacznej odpowiedzi.
Przymierzam sie do kupna jakiegos modemu dla siebie i chcialbym
raczej zewnetrzny. Podobno jest jakis Zoltrixa, ktory niezle
sobie radzi na kiepskich liniach.

Pozdrawiam
Rafal