Re: Hibernate

Autor: Radek Soska (benny_at_hades.t15.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 25 May 2000 - 06:21:45 MET DST

Kowalewski Robert wrote:

> Dlaczego w W2k nie mogę włączyć opcji HIBERNATE mimo iż mam zaznaczone APM
> czy może cos jest w BIOS-ie wyłączone czy tez musi być system plików NTFS a
> ja mam FAT32
> Płyta ATX oczywiście.
> I czy w WIN98 SE jest HIBERNATE?

http://windows.online.pl/
Tam gdzieś znalazłem opis tego co trzeba zrobić w biosie i systemie,
żeby można hibernować. Niestety mnie się ta akcja nie udała. Winą jest
prawdopodobnie FAT32. Oni (czyli MS) zaleca FAT16 to przechowania
danych w czasie "śpiączki" albo jeszcze lepiej osobną partycje o
identyfikatorze 0x80 (o ile pamiętam). Ponieważ nie mam czasu na
robienie FAT16 na c:, a Partition Magic jest za głupi by stworzyć
potrzebną partycję (nie mam linuxa i jego miłego fdiska) to sprawę
olałem i wyłączam normalnie :))

Pozdrawiam
        Radek