Re: pomocy !!! jak odzyskac dane z hdd !!!

Autor: Rafal Wojnar (duszek_at_softsystem.com.pl)
Data: Wed 24 May 2000 - 15:07:45 MET DST

> mam (raczej mialem) stary dysk 10-cio letni
> padl mi kilka dni temu a mialem na nim dane bardzo wazne nad ktorymi sie
> meczylem kilka miesiecy
> dysk sie wogule nie rozkreca a dioda na nim swieci sie nonstop
>
> CZY KTOS WIE JAK ODZYSKAC DANE ???
> czy ktos zna jakies firmy ktore sie tym zajmuja
>
> w przeciwnym razie praca kilkumiesieczna od rana do wieczora przepadnie
>
> POMOCY !!!!

Moja odpowiedz zapewne Ci nie pomoze, ale IMHO jesli robi sie
cos waznego, cos czego utrata bedzie bardzo bolesna, to nalezy
robic kilka kopii na roznych nosnikach i trzymac je w roznych
miejscach.

Teraz juz chyba masz tego swiadomosc...

Jak pisalem magisterke zawsze robilem trzy kopie :)

Pozdrawiam
Rafal