Odp: Kabel video miedzy PC a TV - Jak dlugi moze byc

Autor: QBass (QBassek_at_Box43.Gnet.Pl)
Data: Wed 24 May 2000 - 11:21:51 MET DST

WItam ;)
1. Zalezy jaki kabel
2. Nie powinien zaliczac po drodze za duzo EMP - glosnikow, kontaktow,
telefonow, tego co wydziela pole elektromagnetyczne.
Rodzaje kabla :
1. Antenowy - Centroniks - Raczej dowolna dlugosc, choc jak obraz bedzie
slaby mozez dokupic wzmacznicz syglanu, to jakies 10-20zl
2. Chinch - Przy naglasnianiu imprez uzywam kabli do 50 metrow, i nie sa
jakies szczegolne, sam robilem...
3. Euro - Najdluzszy jaki mam to 2 metry, nie eksperymentowalem...
4. S-Video - Nie mam...
Oprocz tego liczy sie izolacja kabla (im grubsza tym lepsza, to samo z
gruboscia samego przewodu, do dzwieku na 50m przewod ma 5mm) i rodzaj
koncowek (pozlacane maja lepsze przewodzenie)

Pozdrawiam QBass

Użytkownik -=KEVLAR=- <kevlar_at_promail.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:SXMW4.23984$zA1.595727_at_news.tpnet.pl...