Wyłączanie ATX

Autor: Radek Soska (benny_at_hades.t15.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 23 May 2000 - 21:23:12 MET DST

Cześć

Jakiś czas temu komputer przestał mi się automatycznie wyłącząć.
Dochodzi do ekranika "można bezpiecznie blah blah" i czeka. Trzeba go
potraktować guziczkiem.
W sumie sam sobie jestem winien, bo bawiłem sie opcjami ACPI zarówno w
BIOSie jaki w Windowsie. Sporo rzeczy zmieniłem i teraz nawet nie mam
siły tego przeglądać i sprawdzać. Proszę o pomoc dlatego, że może ktoś
już się z tym spotkał i poda mi rozwiązanie. Ja nie mam specjalnie
czasu, żeby go szukać zwłaszcza, że to nie jest aż tak uciążliwe
(wyłączam komputer raz dziennie).

Pozdrawiam
        Radek

PS. Jakby to miało pomóc: Abit BH6, Win98, obudowa ATX. Kiedyś
działało normalnie.