UWAGA!!!! nowy BIOS BE6- II

Autor: Georgio (gstoch_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Tue 23 May 2000 - 20:33:55 MET DST

Witam i ostrzegam!!!

Zaladowalem wlasnie nowy bios abita plik behrv125.bin
Po zaladowaniu tego biosu nie dziala mi pierwszy kanal IDE.
Dokladnie sprawa wyglada tak ze Bios wykrywa mi wszystkie 3 wpiente dyski
(dokladnie CD-Rom, DVD , CD-RW) ale Winzgroza widzi jedynie CD -RW ktore
jest na 2 -IDE
Po zmianie na wczesniejszy bios QJ problem zniknol.

PS:
Sorry pisalem od kumpla wiec moja emilie podaje ponizej

Koksik

koksik_at_kki.net.pl