Re: # Chcę wyemigrować z Polski na stałe #

Autor: Madafaka (libner_at_idirect.com)
Data: Tue 23 May 2000 - 14:02:39 MET DST

Robert Kozicki <rkozicki_at_ariadna.pl> wrote in message

> tak? to spójrz jak się nazwałeś i zastanów się co wpierasz mi nie widząc
> siebie.
Nazwalem sie Madafaka z pelna premedytacja i nie widze tu zwiazku ani z
zarzucanym mi chamstwem ani z rzekomym wpieraniem Ci czegokolwiek. Jesli
znasz angielski, a moj nick Ci sie nie podoba to zamknij oczy albo nie
czytaj moich postow, a juz bron Boze nie odpowiadaj na nie, w dodatku w tak
chamski sposob.
Zeby Ci udowodnic, ze licze sie nawet z takim "robaczkiem" zmieniam swojego
nicka na MadaTeresa. Teraz lepiej?

> Drażni mnie tylko TWOJE chamstwo, a nie twoja kasa (nie mam czego
zazdrościć
> zarobiłeś to masz???) twoje nieliczenie się z nikim (to jest właśnie to o
> czym mówię).
Ja mysle, ze Ciebie drazni przewaznie wszystko, a na codzien ubierasz sie w
podrobione dresy Adidasa. Czy tez moze w artystycznie dziargane skory?
Aha, i mysle, ze nie wiesz o czym mowisz.....

W.