Odp: Jaką drukarkę ??

Autor: sofu (sofu_at_kki.net.pl)
Data: Tue 23 May 2000 - 13:25:29 MET DST

Mam Z11 jako czwarta drukarke. Uzywam glownie laserowek.
Z11uzywam od wielkiego dzwonu jak koniecznie chce cos w kolorze uzyskac. W
sumie drukuje prawidlowo.
Uzywa kalamarza przeznaczonego do znacznie wyzszej klasy drukarek, dla tego
to jakos nawet ladnie chodzi.
Ale mechanicznie to straszny rumot. Oni gdzies w instrukcji zdaje sie
napisali, ze to do ok 200 wydrukow w miesiacu!!!! Strasznie wolna drukarka
(w porownaniu z laserowkami jakie posiadam. a pewnie i atramentowkami tez).
Ta drukarka to "krzyk rozpaczy", gdyby to miala byc moja podstawowa drukarka
to bym jej nigdy nie kupil! A i tak troche zaluje, ze ja kupilem mimo, ze
jej prawie nie uzywam.
Ludzie odpuscie sobie ta badziew!

--
Janusz sofu_at_kki.net.pl
Użytkownik Nedd Ludd <neddludd_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl