Re: Nowa odmiana

Autor: Pawel Kierski (pkierski_at_mks.com.pl)
Data: Tue 23 May 2000 - 13:15:57 MET DST

U?ytkownik Dariusz <teletext_at_poczta.onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisa3:
[...]
> Ile jeszcze lat mozna to ciagnac, ze kase robi firma,
> a ludziska pracuja jak zwykle frajery za frico.
  Długo. Bo są tacy, którym bardziej zależy na napisaniu dobrego
sterownika, niż wzięciu za niego kasy. Tak lubią i już - co więcej
mają z tej pisaniny satysfakcję i wiedzę (którą potem mogą sprzedać!).
  Inni - biorący kasę od razu, wypuszczają coś, czego ci pierwsi nie
odważyli by się pokazać jako bety. No ale jeśli jesteś szybszy na
rynku to masz kasę już 8-) A psioczyć będą nie mnie, ale na firmę!
  Ale odeszliśmy od tematu na jakieś dwie dygresje 8-)

    Paweł Kierski
    pkierski_at_mks.com.pl