Odp: o chipsecie i815 z kaktusa

Autor: Łukasz Bernat (lukas_at_pce.koszalin.tpnet.pl)
Data: Tue 23 May 2000 - 12:54:37 MET DST

te techniczne pierdoly w zasadzie nikogo nie interesuja, watpie zeby nawet
fachowcow
sprzet ma dzialac stabilnie i wydajnie, tak jak to bylo w przypadku BX'a
jak dla mnie intel tak skopal sprawe, i810/e/820 ze juz do konca zycia nie
tkne chipsetu i8xx
mogles podac linka do strony bo tak to sie zasmieca grupa