Odp: tnt2 m64 i lx

Autor: Przekop (przekop_at_poczta.fm)
Data: Tue 23 May 2000 - 11:39:18 MET DST

Użytkownik Halleck <halleck_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8gde7q$o6u$1_at_info.cyf-kr.edu.pl...

> Użytkownik Przekop <przekop_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:YZeW4.16091$zA1.398130_at_news.tpnet.pl...

dzieki za odp

> Dla jasności --> na chipsecie LX/EX chodza karty grafiki z RivaTNT/TNT2
oraz
> Savage4,
> klopoty moga miec tylko pasci typu "made in garaz szwagra w Szanghaju"
>
> Mam płyte Shuttle 637 LX ATX + ATrend TNT ATC-1290A i żadnych problemow !
> a sprawdzałem tez PowerColor TNT2 M64 32MB oraz HIS Savage4 pro 32MB i
> biegaja na dowolnych wersjach sterowników.

o tym, ze savage4 nie dziala z lx/ex wyczytalem na nowej polskiej stronie o
s3 (adresu w tej chwili nie pamietam, znalazlem go na
http://benchmark.ceti.pl )
producent grafiki faktycznie nie jeste markowy: http://www.sparkle.com.tw/

> Mozliwe przyczyny
> 1. przegrzewa Ci się grafika - sprawdz raczka temperature radiatora na
> karcie
> 2. zle ustawiony AGP aperture size w BIOS - poeksperymentuj
> 3. nie wlaczone Assign IRQ to VGA w BIOS - bezwzglednie Enabled
> 4. flash BIOS na najnowszy - co to za kicha SuperGrace ?

1 jest wiatrak wiec sie nie powinna przegrzewac
2 ustawiam to na polowe ilosci ramu (jest 64 wiec ustawilem 32), ale
poprobuje
3 wiem o co chodzi ale w tym biosie tego nie ma
4 :) supergrace (oni przynajmniej nie maja tajwanskiej domeny
http://www.supergrace.com/:) to faktycznie nie jest zaden asus czy gigabyte,
ale jtt pakuje te plyty gdzies od 2(?) lat do adaxow, to wlasnie jest adax
sprobuje tez przeflashowac plyte

pozdrowki
Przekop