Re: BARDZO pilna prośba o pomoc w Assemblerze,

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Tue 23 May 2000 - 11:46:02 MET DST

On Sun, 21 May 2000 13:34:48 GMT, Jacek Fiok wrote:

> Potrzebuję dowiedzieć się, jak pisać bezpośrednio do bufora klawiatury.
>
> plan jest taki, że robię rezydenta, który będzie coś tam wpisywał, po to,
> żeby potem jakiś edytor sobie pomyślał, że zostało to "uczciwie" wklepane.
>
> Z góry dzięki, ponadto jeśli nie będę mógł dostać odpowiedzi, to wdzięczen
> będę również za linki do miejsc, gdzie można takie rzeczy znaleźć.

Niestety nie doczekalem sie odpowiedzi, ale znalazlem ja juz sam.
Gdyby ktos przypadkiem chcial sie dowiedziec, jak sie robi tego typu
proste programy - zapraszam na mail.

Konkretnie zapis znaku do bufora klawiatury to funkcja 05 przerwania 16h
("keyboard I/O") - kod ASCII jako parametr w CL.

Pozdrowienia,

--
Jacek Fiok
capital.pl sysadmin