Re: płyty pod K6 bez mvp3

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 May 2000 - 00:39:55 MET DST

Użytkownik Jacek Popławski said:

> to co mi radzisz? wymienić AX59Pro na tego Gigabyte? firma jakaś
> nie tego... nie będzie problemów z Voodoo3, SB Live i AVerMedia
> TV Phone 98? dlaczego jest taka tania?

Co chcesz od tej firmy ? Gigabyte to renomowana firma i calkiem niezle plyty
(szczegolnie pod Athlona mniam mniam :)) .Wszystkie te karty powinny
dzialac, najlepiej sprawdz to u sprzedawcy.
Uwazasz ze najlepsze plyty sa najdrozsze ? Popatrz na Abit-a . Niby
najlepsze, a tyle problemow :)). Zreszta cena jest zblizona do AX59Pro.

Pzdr.
hattab_at_poczta.onet.pl