Problem z drukowaniem

Autor: Jarek (walpawlak_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 May 2000 - 09:29:43 MET DST

Mam na biurku maszynę, która się zwie HP OfficeJet710. Ta zabawka to takie
AllInOne ale nie na polski rynek i to jest problem bo jak drukuję z windozy
to nie mam polskich fontów. Może ktoś wie co z tym zrobić. Drivery są w
różnych językach ale nie w polskim. nie ma w nich opcji drukowania czcionek
jako grafiki. Koleś z HP Polska poradził mi ściągnąć driver (angielski)
oczywiście pomogło to jak umarłemu świeczka, ale czego mogłem się spodziewać
po firmie HP? Próbowałem drukować przez inne stery do zwykłych drukarek ale
driver mówił że drukarka nie odpowiada i kicha. Może ktoś posiada inny model
typu OfficeJet ze sterami drukującymi ogonki i mógłby mi go podesłać? W
każdym razie Pomocy! Aha windoza to 98 + office 2000.

--
Pozdrawiam
Jarek