Re: QNX ?

Autor: Paweł Świrek (swierk_at_SPAM-IS-LAME.nzs.agh.edu.pl)
Data: Mon 22 May 2000 - 19:51:42 MET DST

Marek Nazarko <mnazarko_at_nospam.bigfoot.com> wrote:

> A skaz masz QNXa? Przeciez jeszcze nie ma oficjalnej wersji do
> sciagniecia?

Ten QNX nie jest mój. To jest wyciągnięty z komputera hdd SCSI,
na którym już był zainstalowany system, który był przeznaczony do
likwidacji.
Teraz walczę z możliwością przegrania i przekonfigurowania.
Ale niestety na tym dysku zero opisów.
Na moim komputerze w domu odpalić się nie da, bo:
- zły kontroler SCSI (mój jest na SymBios Sym53C875E, a system jest
skonfigurowany pod Adaptec AIC 7xxx)
- monitor ma parametry niezgodne z konfiguracją (podmieniłem kontroler
i odpaliłem QNXa z dysku, no i zamiast Photona miałem sieczkę na ekranie.
Więc to wyłączyłem, bo nie chciałem ubić monitora).
To chodziło na 17" CTX, a ja mam 15" GoldStar 1510
Ale wiem, że na współczesnych monitorach 17" to chodzi (sprawdzałem to).
Firma X-Serwis z Warszawy tak z tym systemem namieszała, żeby nikt poza
nimi nic nie mógł z tym systemem zrobić (nie pytajcie mnie, gdzie to było
zainstalowane, bo i tak nie powiem).

Pozdrawiam

--
Paweł Świrek, KING_CRIM on IRC, sysadmin nzs.agh.edu.pl & nzs.org.pl
mailto:swierk_at_nzs.agh.edu.pl  http://nzs.agh.edu.pl/~swierk/