Pomozcie grupowicze

Autor: Wieslaw Lubas (vieniu_at_aurora.put.poznan.pl)
Data: Mon 22 May 2000 - 16:32:58 MET DST

Witam. Mam problem. Kumplowi mam wsadzic Cd-ka do komputera. Posiada on dysk
270 MB, ktory dotad pracowal sam. Posiada on zworki w takim ukladzie:
* * * * *
  * * * *
przetestowalem wszelkie mozliwe kombinacje w pionie (czyli laczac pary
zworkami). Dla jednej zworki, dwoch, trzech no i czterech (jedna kombinacja)
i nie udalo sie uruchomic cdromu (drive not found - driver). Oprocz tego sa
2 pary stykow ze zworka na spodzie dysku (takie malutkie) i cos co wyglada
jak jakies dodatkowe gniazdko (3 takie dlugie styki w plastikowej obudowie).
Nie wiem jakie fabryczne oznaczenie ma ten CONNER, ale moze bylo to w miare
ustandaryzowane? Czy moze mi ktos cos poradzic? Do tej pory pracowal bez
obsadzonych tych czterech par stykow obok gniazda do kabla sygnalowego zadna
zworka (byc moze jest to ustawienie SINGLE drive)...
Pozdrawiam

Vieniu

Wieslaw Lubas