Re: Nowa odmiana wirusa I Love YOU ..

Autor: Wiktor 'Iktorn' Schmidt (iktorn_at_koti.pl)
Data: Mon 22 May 2000 - 15:02:26 MET DST

Piotr Bieganski wrote:

> Chlopaki, po co piszecie na 3 grupy na raz?
Własnie - po co piszecie na 3 grupy na raz - generujecie tylko
niepotrzebny ruch w sieci, ktory jest niepotrzebny i nie powinno sie go
generowac. Ja, na przyklad, nigdy go nie generuje i szczyce sie tym, ze
nie generuje, bo przeciez kazdy dodatkowy bajt to dodatkowe pieniadze
dla sciagajacych te posty. Ja zawsze jak cos pisze probuje wniesc cos do
dyskusji, dodac swoje zdanie, a nie tylko napisac bezsensowne blubry,
ktore nikomu nic nie dadza. Wystepuje wiec z oficjalna prosba, zeby nie
generowac niepotrzebnego ruchu na 3 grupach na raz!

FUT

MSPANC :-P

--
-=< Iktorn - iktorn_at_koti.pl - http://come.to/iktorn >=-