Re: Odp: Tusze Boeder do Epsona?

Autor: Szymon (szym0n_at_webmedia.pl)
Data: Mon 22 May 2000 - 13:19:53 MET DST

Wojciech Giersz wrote:

> Ok, dzieki. Kupile,wsadzilem - drukuje. Faktycznie, jakby nieco zielony
> odcien. Jakby cos, to bedzie na Ciebie :)))

Mój Epson to nie Twój (pewnie inny typ)Epson - więc dlaczego ma być na mnie? ...

A tak w ogóle jedyny raz jak mi się głowica zatkała zdarzył się kiedy nie
używałem drukarki przez pół roku :(
A pudełko ma już ok 3 lat.
BTW - czy ktoś wie jak to odetkać? - są bardzo delikatne białe paski kiedy
drukuje cyjan.
Podobno można kupić jakieś rozpuszczalniki.

Szymon