Odp: Zwisy niekontrolowane - prosba o pomoc

Autor: Piotr (piotr_pawlik_at_go2..pl)
Data: Mon 22 May 2000 - 12:57:44 MET DST

Podejrzewam, a w zasadzie jestem pewien ze problem nie lezy w dysku tylko w
procesorze ( albo w kosciach RAM). Dysk nie powoduje raczej takich bledow, a
juz na pewno nie tryb UDMA.

Użytkownik Arek Pietrowski <arek_p_at_priv3.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:392903c4_at_news.vogel.pl...