AMD K6-2 maly problemik

Autor: Lukasz Goralczyk (liku_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 22 May 2000 - 10:48:21 MET DST

Witam,
Nabylem ostatnio procesor AMD K6-2 266 MHz. Mam plyte SOYO 5TF-5. Problem
jest w tym, ze plyta maksymalna czestotliwosc ma 66 MHz, a najwiekszy
mnoznik, to 3.5 (albo 3?) czyli maksymalna predkosc to 233. Mialem nadzieje,
ze to pojedzie. Plyta obsluguje procesory 2 napieciowe. Zauwazylem, ze
stabilizator od tego drugiego napiecia strasznie sie grzeje.
Teraz pytania: czy ten proc pojdzie na mojej plycie (moze rozpozna go jako
jakies K6?)? Czy K6-2 maja blokade czestotliwosci, albo mnoznika? Moze ma
ktos sprzedac (tanio!!!), lub zamienic sie chce na plyte ktora to obsluguje?
Dzieki i pozdrawiam.

--
Lukasz Goralczyk
http://student.uci.agh.edu.pl/~liku