Odp: Głośniki zamiast monitora

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 22 May 2000 - 08:05:26 MET DST

Użytkownik JW <jw2001_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:qQ2W4.12816$zA1.305758_at_news.tpnet.pl...
> Mój monitor jest zasilany bezpośrednio z sieci.
> Jednak w komputerze mam wyjście chyba do zasilania monitora(chyba starsze
> monitory były zasilane z niego).
> Mam pytanie czy można podłączyć do niego głośniki(2 pary),tak aby włączały
> się przy uruchomieniu.

i tu jest pies pogrzebany bo jeśli masz ATX to tam (najczęściej) na wyjściu
zasilacza jest power NonStop - no chyba że wyłączysz kompa z sieci
mam nawet przejćiówkę od tega zasilacza (wyjście power komp na dwie dziurki
bez bolca - takie w sam raz do zwykłej wtyczki i bez skojażeń prosze)
ale niestety działą non stop myślałem że uda mi się gasić glośniki razem z
kompem za pomocą pilota TV