Re: Centertel

Autor: DrYazzgod (darlas_at_idea.net.pl)
Data: Sun 21 May 2000 - 20:39:27 MET DST

DON wrote:

> Jest trick na telefony Centertela. Jeżeli ktoś zadzwoni na wasz numer
> telefonu (0-90 *** *** ; ) i jak go nie odbierzecie (np. w nocy) to
> gdy włączy się sekretarka ( poczta głosowa ) to gdy zostanie
> naciśnięte, * i 9999, (działa tylko na default) ustawieniach.
> To może wam zmienić kod, nagrać powitanie itd.

Po pierwsze NTG, a po drugie jestes smieszny, bo niedouczony.
Nie trzeba dzwonic do kogos i czekac az wlaczy sie poczta glosowa,
bo on nie odbierze. Mozesz zadzwonic bezposrednio do poczty glosowej,
jezeli chcesz mu sie nagrac lub pod ogolny numer, gdzie podajesz numer
konkretnej skrzynki oraz haslo (defaultowo 9999) i zmieniasz ustawienia.
Np. jezeli zadzwonisz pod 50188770655, to polaczysz sie bezposrednio
z moja skrzynka (nie zadzwoni moj burak), gdzie mozesz sie nagrywac do
woli. Natomiast jezeli zadzwonisz pod numer 501501501 i wcisniesz #,
po ktorym podasz nuer mojej skrzynki (patrz numer buraka), to mozesz
hakowac :) ja do woli, jezeli podasz haslo.
Najlepsze jest to, ze nawet jak ktos nie ma defaultowego hasla 9999,
to i tak istnieje sposob, ze poznac jego haslo i mu narozrabiac,
ale to juz przemilczmy... :)

--
DrYazzgod
Dariusz Laskowski