klawitura bezprzewodowa

Autor: Sloma (sloma_at_eranet.pl)
Data: Sun 21 May 2000 - 18:09:28 MET DST

Nie wie ktos gdzie mozna kupic klawiature bezprzewodowa Airboard Wirless
710? Jest czadowa, ale nigdzie nie moge jej dostac. Wiem ze sprzedaje ja
firma SAS z Zielonej Gory ktora ma takze oddzial w Gorzowie Wielkopolskim
i jest dosyc tania, bo kosztuje 280 zl, ale nie po drodze mi do tych
miejscowosci.
Moze ktos ja widzail w jakims sklepie internetowym? To niech da jakis cynk.
Dzieki z gory.Zobaczcie jak wyglada na linku:
http://newsroom.chip.pl/notka.asp?id=14579